Ahad, 10 April 2011

hujan.........

hujan pagi2 subuh ni bestnya terasa.....
teringat pula masa kecik2 dulu kalau time2 hujan nie mesti kuar rumah tapi xder ler waktu subuh2
kalau hujan tue mmg semacam jadi perkara wajib bagi geng2 tempat aku nak mandi hujan nmpk jer hujan lebat makin suka la sebab lagi seronok macam2 benda dah plan nak buat kalau hujan bertmabah lebat..
tapi kalau setakat hujan rintik2 xder ler nak kuar kan sebab orang2 tua cakap hujan panas nanti demam
tapi kadang2 degil gak :) ader sampai kena marah ngan mak ngan ayah gak
xpernah nak serik pun walau dah kena marah banyk kali hehehe
tapi time hujan2 cam nie sedap gak nak tidur nyenyak jer dengan suasana nyaman dan sejuknya pasti xsedar
tapi sekarang ni kat penang cuaca x menentu kadang2 hujan kadang2 panas
rase dah lama pula x mandi hujan ni..... seronoknya kalau dapat mandi hujan ramai2 dengan kawan2 kan :)

Tiada ulasan: