Rabu, 6 April 2011

mood geram........

aku x tahu ler hari nie tiba2 jer rase sakit hati sangat padahal sebelum nie aku x kisah sangat pun
tapi aper boleh buat aku ni pun manusia biasa gak mempunyai hati dan perasaan
semuanya berlaku secara spontan dan nie pun aku xtahu nak kata aper
aku pelik dengan perangai manusia nie aku xder nak crita pasal buruk orang lain tapi kenaper ler ader jer yang sibuk nak cerita pasal buruk aku kat semua orang aper ingat diri tue dah bgus sngat ker..
aku tahu ler mmg ramai x suka dengan aku tetapi aper yang aku lakukan itu semua pilihan aku kalau rase cam x betul kenaper x tegur dari awal kenaper perlu ngata kat belakang.
aper ingat diri dah bagus sangat ker
sedar gak ler diri tue aku pun tahu aper buruk kau tapi xder nak jaja kat orang
simapan sendiri sahaja cukup ler aku pun tahu nak buka aib orang nie silap2 aib kita sendri terbuka
mungkin itu aper berlaku pada aku kot tapi entah la aku pun x tahu nak cakap aper
tapi yang penting aku akan terus dengan aper yang aku ada
dah x kisah orang nak benci ker nak menyampah ker yang penting diri ini thu aper yang aku lakukan...
korang berbahagia ler dengan aper yang kamu semua lakukan kerana yang pasti setiap perkara itu ada balasannya
aku x akan simpan dalam hati lamer2 walaupun sebenarnya hati nie sangat sakit dan segala apa yang dilakukan itu aku akan maafkan semoga semua diberkati didunia dan diakhirat

Tiada ulasan: