Selasa, 5 April 2011

tesis oh tesis...........................

pening2 kepala aku seminggu dua nie sebab nak buat tesis pastu dengan projek yang x siap testing lagi
bnyk lar pula data yang aku nak kena analisis huhuhuhu
journal2 yang aku nak berkaitan x nak kuar2 pula memunculkan diri huhuhu
menyebabkan aku bertmbah pening dengan segalanya
tesis x siap esok dah nak kena present untuk projek helmet pula huhu amat meletihkan sebulan nie
macam2 benda nak kena buat huhu
pastu khamis nie pula ader test plak huhu dah ler x prepare aper pun huhu sib baik ler dengarnya open book so maybe ler bley selamat sikit huhuhu...
harap2 esok kawan aku yang present boleh buat yang terbaek sebab presentation nya itu boleh menyebabkan semua markah ahli kumpulan mendapat yang terbaek huhuhuh
mujur lah aku dengar berita baik bahawa tesis aku paling lewat hntar pada khamis minggu depan hhuhuhu kalau x kena hantar mnggu nie mmg jawabnya bertmbh sakit kepala la aku hhuhuhu...
 apapun aku akan buat yang terbaek bagi memastikan ini adalah sem terakhir aku sebagai student dan aku xmahu dah extend lagi bukan aper aku pikir pasni aku nak kejer....
semoga aper yang aku lakukan akan diberkati oleh allah s.w.t
.

Tiada ulasan:

Powered By Blogger