Selasa, 7 Jun 2011

Ermmmmmmm………

Ermmmmmmmmm……. Kenapa ya kita susah nak lupakan orang yang pernah kita sayang………aku kadang2 rasa sangat bersalah pada orang yang aku sayang ketika ini sebab pada masa yang sama aku x boleh nak lupakan orang yang pernah aku sayang….. dan perbagai cara aku cuba nak lupakan tetapi hati masih kuat nak amek tahu pasal dirinya walau aku tau dia dah ada yang lain…..
masa kenal dia dulu pun aku tahu dia dah ada tetapi perasaan tue mmg aku xley nak elakkan….tetapi lepas tu aku x contact dh dengan dia just chatting beberapa kali jer…. Dan xlama kemudian aku dengar dia dah putus dengan ex lama dia…..
Dan sekrang nie aku masih follow perkembangan dirinya Cuma dalam diam jer dan aku tahu dia dengan siapa sekarang bukan aku xkenal orangnya tetapi aku buat2 x tau jer padahal aku tahu….. dan aku selalu gak chatting ngan dia Cuma aku chatting biase2 jer dan buat2 x tahu aper berlaku… just tanya2 biase jer dan bagi dia semangat supaya lebih tumpu pada pelajaran x yah nak pikir lain2 dulu sebab aku lihat dia cam ada bnyk masalah dengan yang baru ni… selalu juga aku tengok blog dia nak tahu perkembangan nya dan apa yang dia luahkan walau pun aku x dpt nak tahu semua tapi bagi aku cukup lah aku tahu sebahagian dari dirinya mungkin dia bukan milikku tetapi aku berharap bahawa dia akan berbahagia dengan sesiapa yang bakal milikinya dan berharap orang yang memiliki hatinya akan membahagiakan dirinya aku x mahu lihat dia bersedih…. Kalau boleh setiap kali dia ada masalah aku nak berada disisinya…….ermmmmmmm ntah lar kenapa lah denagn diriku ini…..

semoga dirinya berbahagia…….dan tidak dipermainkan oleh sesiapa......

Tiada ulasan:

Powered By Blogger